Zobacz wszystko

CITROËN FLEXCARE

ZAPEWNIJ SOBIE SPOKÓJ

Pakiety przedłużonej ochrony i usług serwisowych dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.

 

 

 
OCHRONA
Zabezpiecz swój biznes przed nieprzewidywanymi zdarzeniami. 
 
PRZEWIDYWALNOŚĆ
Rozłóż koszty na stałe płatności miesięczne, bez niespodzianek. 
 
ELASTYCZNOŚĆ
Dobierz umowę FlexCare odpowiadającą potrzebom Twojego biznesu.
 
JAKOŚĆ
Tylko oryginalne części oraz unikatowe doświadczenie Autoryzowanych Serwisów

 

 

 

 

PRZEDŁUŻONA OCHRONA, PEWNIEJSZA EKSPLOATACJA I PODRÓŻE
„Nie martwię się już nieprzewidzianymi kosztami”

PRZEDŁUŻONA OCHRONA PREMIUM

Przedłużona ochrona (i) Dodaktowa ochrona dla samochodu po upływie standardowej gwarancji fabrycznej obejmująca wady produkcyjne wynikające z awarii na podzespołach mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie Citroën FlexCare. Możliwość dokupienia usługi, nie później niż w ciągu 2 lat od pierwszej rejestracji pojazdu.   (obejmująca akumulator trakcyjny (i) Gwarancja na 8 lat lub 160 km przebiegu z zachowaniem 70% pierwotnej pojemności energetycznej akumulatora trakcyjnego.  ) + Citroën Assistance (i) W przypadku awarii mechanicznej, elektrycznej, elektronicznej lub przebicia opon zapewniamy całodobową pomoc drogową lub holowanie pojazdu bez limitu kilometrów na terenie całej Europy.   (obejmujący pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego (i) W przypadku awarii zasilania Twój samochód zostanie naładowany na miejscu lub odholowany do najbliższej stacji ładowania w promieniu 80 km. Citroën FlexCare obejmuje 3 holowania rocznie bez dodatkowych opłat i holowania bez limitu oraz bez dodatkowych opłat dla samochodów LCV.  ) 
PRZEGLĄDY SERWISOWE BEZ ZASKOCZENIA I NIESPODZIANEK
„W moim biznesie liczy się możliwość rozłożenia kosztów na cykliczne płatności”

PRZEGLĄDY PLUS

Przeglądy okresowe (i) Pakiet okresowych czynności serwisowych obejmujących robociznę i wymianę części zgodnie z warunkami opisanymi przez producenta / w Książce Serwisowej. Liczba usług została określona w wybranym planie Citroën FlexCare (bez względu na przebieg i czas użytkowania samochodu). Możliwość dokupienia usługi, nie później niż w ciągu 5 lat od pierwszej rejestracji pojazdu.   + Citroën Assistance (i) W przypadku awarii mechanicznej, elektrycznej, elektronicznej lub przebicia opon zapewniamy całodobową pomoc drogową lub holowanie pojazdu bez limitu kilometrów na terenie całej Europy.   (obejmujący pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego (i) W przypadku awarii zasilania Twój samochód zostanie naładowany na miejscu lub odholowany do najbliższej stacji ładowania w promieniu 80 km. Citroën FlexCare obejmuje 3 holowania rocznie bez dodatkowych opłat i holowania bez limitu oraz bez dodatkowych opłat dla samochodów LCV.  )

 + certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego) (i) Orientacyjna informacja o stanie zużycia baterii trakcyjnej / degradacji baterii trakcyjnej w Twoim samochodzie elektrycznym. Określamy ją na podstawie stanu jej zużycia w chwili wykonywania aktualnych czynności serwisowych lub diagnostyki akumulatora, porównując ze stanem baterii w dniu wydania pojazdu klientowi. Możliwość uzyskania dodatkowego certyfikatu przed wygaśnięciem umowy.  

PAKIETY, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
„W biznesie istotna jest sprawna i kompleksowa obsługa”

PEŁNA OBSŁUGA

Przedłużona ochrona (i) Dodaktowa ochrona dla samochodu po upływie standardowej gwarancji fabrycznej obejmująca wady produkcyjne wynikające z awarii na podzespołach mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych.   (obejmująca akumulator trakcyjny (i) Gwarancja na 8 lat lub 160 km przebiegu z zachowaniem 70% pierwotnej pojemności energetycznej akumulatora trakcyjnego.  ) + przeglądy okresowe (i) Pakiet okresowych czynności serwisowych obejmujących robociznę i wymianę części zgodnie z warunkami opisanymi przez producenta / w Książce Serwisowej. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie Citroën FlexCare.   + Citroën Assistance (i) W przypadku awarii mechanicznej, elektrycznej, elektronicznej lub przebicia opon zapewniamy całodobową pomoc drogową lub holowanie pojazdu bez limitu kilometrów na terenie całej Europy.   (obejmujący pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego (i) W przypadku awarii zasilania Twój samochód zostanie naładowany na miejscu lub odholowany do najbliższej stacji ładowania w promieniu 80 km. Citroën FlexCare obejmuje 3 holowania rocznie bez dodatkowych opłat i holowania bez limitu oraz bez dodatkowych opłat dla samochodów LCV.  ) + certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego (i) Orientacyjna informacja o stanie zużycia baterii trakcyjnej / degradacji baterii trakcyjnej w Twoim samochodzie elektrycznym. Określamy ją na podstawie stanu jej zużycia w chwili wykonywania aktualnych czynności serwisowych lub diagnostyki akumulatora, porównując ze stanem baterii w dniu wydania pojazdu klientowi. Możliwość uzyskania dodatkowego certyfikatu przed wygaśnięciem umowy.  

PEŁNA OBSŁUGA PLUS

Pakiet Pełna Obsługa (i) Możliwość dokupienia usługi przed pierwszym wymaganym przeglądem okresowym, nie później niż w ciągu 12 miesięcy od pierwszej rejestracji pojazdu. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie Citroën FlexCare.   + części eksploatacyjne (i) Podczas każdego przeglądu serwisowego zapewniamy pojazd zastępczy na jedną dobę.   + samochód zastępczy (9)
POSZERZ PAKIET O DODATKOWE USŁUGI
“Wiem, na czym mi zależy, dlatego chcę dostosować pakiet do własnych preferencji”

Opony (i) Usługa obejmuje naprawę przebitych opon lub ich wymianę (pojedyńczej sztuki lub kompletu) na letnie, zimowe lub całoroczne łącznie z demontażem, montażem i wyważeniem kół.  

Samochód zastępczy (i) W przypadku kradzieżu, pożaru lub nieszczęśliwego wypadku zapewniamy samochód zastępczy na czas znalezienia nowego pojazdu.  

Rozwiązania w zakresie mobilności (i) Pakiet użytyczych rozwiązań proponowanych w przypadku, gdy Twój samochód zostanie unieruchomiony w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń  

Dezynfekcja (i) Ręczna dezynfekcja obejmująca skrupulatne wyczyszczenie Twojego samochodu (wewnątrz i z zewnątrz) łącznie z wymianą filtra kabinowego.  

Dodatkowe prace serwisowe (i) Specjalna uługa dla kierowców, których samochody podlegają intensywnemu uzytkowowaniu.  

Usługa Pick up & Delivery (i) Przed wymaganą naprawą lub serwisem odbierzemy Twój samochód ze wzkazanej przez Ciebie lokalizacji, a po wykonanej pracy dostarczymy go z powrotem na miejsce.  

AdBlue (i) Obejmuje zużycie adblue (płynów oczyszczających spaliny) w czasie obowiązywania umowy (w trakcie i między przeglądami). Usługa tylko dla pojazdów, które nie posiadają adblue w wybranym planie przeglądów serwisowych.  

 

 

 

 

 

 

 

 

               
PRZEDŁUŻONA OCHRONA PREMIUM
PRZEGLĄDY PLUS
PEŁNA OBSŁUGA
PEŁNA OBSŁUGA PLUS
Przedłużona ochrona
X
X
X
Planowane przeglądy
X
X
X
Opel Assistance
X
X
X
X
Pomoc w przypadku rozładowania akumulatora
(samochody elektryczne) 
X
X
X
X
Certyfikat stanu akumulatora
(samochody elektryczne) 
X
X
X
Części eksploatacyjne 
X
Samochód zastępczy 
X