FLOTOWY PROGRAM SERWISOWY
Pomagamy ci w procesie wyboru samochodu
Oferujemy wsparcie zespołu specjalistów, gotowych zaprezentować całą naszą gamę. Stawiamy na elastyczne i indywidualne podejście do klienta.
Wsparcie doradcy serwisowego
Citroën oferuje klientom flotowym indywidualne wsparcie. Profesjonalizm, dyspozycyjność i kompetencja: to wartości kluczowe dla ekipy każdego Citroën Business Center.
Szeroka gama samochodów
Szeroka gama samochodów Citroën, obejmująca samochody miejskie, jak i dostawcze, która odznacza się niezawodną jakością, umożliwia optymalizację kosztów eksploatacji floty.
ZASADY FLOTOWEGO PROGRAMU SERWISOWEGO
Do programu mogą przystąpić:
- Firmy posiadające minimum 5 samochodów marki Citroën POZIOM 1 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 15%,
- Firmy posiadające minimum 50 samochodów marki Citroën POZIOM 2 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 20%.
Program Flotowy obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji bez ograniczenia wieku pojazdu.
Pobierz ulotkę, by dowiedzieć się więcej o Flotowym Programie Serwisowym Citroëna.
ZOBOWIĄZANIA ASO UCZESTNICZĄCYCH W PROGRAMIE
W zakresie napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych:
- Priorytetowe przyjęcie pojazdu do przeglądu lub naprawy (w tym:
zdiagnozowanie/sprawdzenie pojazdu w pierwszej kolejności, przystąpienie do naprawy w możliwie najkrótszym czasie, zamówienie części zamiennych w trybie pilnym), - Otwarcie ASO w godzinach 8.00 – 18.00 w dni powszednie i 8.00 – 14.00 w soboty,
- Możliwość podstawienia samochodu do ASO poza godzinami jego pracy,
- Wyznaczenie Doradcy Serwisowego odpowiedzialnego za obsługę i kontakty z Klientami Flotowymi, stale dostępnego w godzinach pracy ASO pod wskazanym numerem telefonu.