Zobacz wszystko

FLOTOWY PROGRAM SERWISOWY

Pomagamy ci w procesie wyboru samochodu

Oferujemy wsparcie zespołu specjalistów, gotowych zaprezentować całą naszą gamę. Stawiamy na elastyczne i indywidualne podejście do klienta.

 

Wsparcie doradcy serwisowego

Citroën oferuje klientom flotowym indywidualne wsparcie. Profesjonalizm, dyspozycyjność i kompetencja: to wartości kluczowe dla ekipy każdego Citroën Business Center.

 

Szeroka gama samochodów

Szeroka gama samochodów Citroën, obejmująca samochody miejskie, jak i dostawcze, która odznacza się niezawodną jakością, umożliwia optymalizację kosztów eksploatacji floty.
ZASADY FLOTOWEGO PROGRAMU SERWISOWEGO

Do programu mogą przystąpić:

 

  • Firmy posiadające minimum 5 samochodów marki Citroën POZIOM 1 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 15%,
  • Firmy posiadające minimum 50 samochodów marki Citroën POZIOM 2 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 20%.

 

Program Flotowy obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji bez ograniczenia wieku pojazdu.

 

Pobierz ulotkę, by dowiedzieć się więcej o Flotowym Programie Serwisowym Citroëna.

ZOBOWIĄZANIA ASO UCZESTNICZĄCYCH W PROGRAMIE

W zakresie napraw  mechanicznych i blacharsko-lakierniczych:

 

  • Priorytetowe przyjęcie pojazdu do przeglądu lub naprawy (w tym:
    zdiagnozowanie/sprawdzenie pojazdu w pierwszej kolejności, przystąpienie do naprawy w możliwie najkrótszym czasie, zamówienie części zamiennych w trybie pilnym),
  • Otwarcie ASO w godzinach 8.00 – 18.00 w dni powszednie i 8.00 – 14.00 w soboty,
  • Możliwość podstawienia samochodu do ASO poza godzinami jego pracy,
  • Wyznaczenie Doradcy Serwisowego odpowiedzialnego za obsługę i kontakty z Klientami Flotowymi, stale dostępnego w godzinach pracy ASO pod wskazanym numerem telefonu.