ADAPTACJE DANGEL
Citroën konwertuje samochody dostawcze na samochody z układem napędowym 4x4, produkowanym przez firmę automobiles dangel sa.
Firma Dangel jest liderem samochodów użytkowych o walorach terenowych (cross-country). Firma Automobiles Dangel SA posiada certyfikat ISO 9001, co tylko potwierdza wiarygodność firmy i pomaga utrwalić know-how technologii 4x4, unikalnej na rynku europejskim.
Firma Dangel ciągle dostosowuje się do nowych wymagań określonych przepisami oraz nowych wymagań technicznych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dangel.com
Układ napędowy Dangel 4x4 z łatwością dopasuje się do Twoich potrzeb, warunków na drodze oraz warunków pogodowych.
- Tryb ECO 2WD: zastosowanie sprzęgła kłowego w tylnym mechanizmie różnicowym pozwala na rozłączenie układ napędowego 4x4. Samochód napędzany jest wówczas na przednie koła tak, jak w wersji standardowej. Takie rozwiązanie pozwala ograniczyć zużycie paliwa i opon w sytuacjach, gdy napęd na wszystkie koła nie jest potrzebny.
- Tryb AUTO 4WD: W warunkach dobrej przyczepności, samochód napędzany jest na przednie koła tak, jak wersja standardowa. Gdy koła przedniej osi utracą przyczepność, zespół sprzęgła wiskotycznego przenosi część dostępnego momentu obrotowego na tylną oś. Wszystko odbywa się automatycznie, płynnie i bez udziału kierowcy, tylko gdy jest to konieczne. Jak tylko wszystkie koła odzyskają przyczepność, to samochód ponownie jest napędzany na przednie koła
BERLINGO VAN
Dostępne 2 wersje nadwozia: Van lub XL (5 miejscowy)
Silnik: 1.5 BlueHDi 130 KM (z układem S&S)
Ręczna skrzynia biegów M6
WYGODA W PROWADZENIU: układ napędowy ze sprzęgłem wiskotycznym, układ elektronicznej kontroli trakcji (możliwe tryby pracy 4x2/4x4)
OSZCZĘDNOŚĆ: tryb ECO 2WD (możliwe tryby 4x4/4x2)
ODPORNOŚĆ: układ kontroli trakcji DANGEL ESP, opracowany we współpracy z firmą Dangel, wysoka jakość
OCHRONA: osłony pod silnikiem/skrzynią biegów i zbiornikiem paliwa
MOŻLIWOŚCI W TERENIE: podniesione zawieszenie o 110 mm (prześwit 205mm), opcjonalna blokada tylnego mechanizmu różnicowego, aby sprostać ekstremalnym sytuacjom w terenie
JUMPY
3 wersje nadwozia: XS, M i XL
Silnik: BlueHDi 120 KM i 150 KM
Ręczna skrzynia biegów
WYGODA W PROWADZENIU: układ napędowy ze sprzęgłem wiskotycznym, układ elektronicznej kontroli trakcji (możliwe tryby pracy 4x2/4x4)
OSZCZĘDNOŚCI: tryb ECO 2WD (możliwe tryby 4x4/4x2)
ODPORNOŚĆ: płyty ochronne pod silnikiem/skrzynią biegów
MOŻLIWOŚCI W TERENIE: podniesione zawieszenie
JUMPER
Wersja dostawcza (Furgon, Rama, Platforma)
Silniki: 2.2 BlueHDi 140 i 165 KM
Ręczna skrzynia biegów
WYGODA W PROWADZENIU: układ napędowy ze sprzęgłem wiskotycznym, układ elektronicznej kontroli trakcji (działający na wszystkie koła),
ODPORNOŚĆ: płyty ochronne pod silnikiem/skrzynią biegów
MOŻLIWOŚCI W TERENIE: podniesione zawieszenie
OSZCZĘDNOŚCI: Do wyboru 2 tryby działania 4x4/4x2
Czas konwersji Dangel: około 6 tygodni (od przyjęcia pojazdu//nie uwzględniając transportu)
Homologacja typu EU e2*2007/46
Świadectwo homologacji drugiego etapu dla każdego samochodu
Czas konwersji Dangel: 4 do 6 tygodni (od przyjęcia pojazdu//nie uwzględniając transportu)
Homologacja typu EU e2*2007/46
Świadectwo homologacji drugiego etapu dla każdego samochodu
Czas konwersji Dangel: 4 do 6 tygodni (od przyjęcia pojazdu//nie uwzględniając transportu)
Homologacja typu EU (w trakcie)
Świadectwo homologacji drugiego etapu dla każdego samochodu